zondag 16 juni 2013

IJDELE MANNEN: een afknapper of niet?

Na al dat gedoe over vrouwen op deze blog, ook eens een keer iets over mannen!
Want niet alleen vrouwen tutten zich op, ook de mannen kunnen er wat van!


Lees snel verder!


Steeds meer beauty en lifestyle merken gaan zich ook focussen op de mannelijke doelgroep. Naast de normale mannendingen als deodorant, douchegel en aftershave komen er steeds meer en meer beautyproducten voor de man op de markt. De allereerste die ik gezien heb op televisie was die van NIVEA, volgens mij ging het over dag/nachtcreme voor mannen. Sindsdien zie je er steeds meer voorbij komen, vooral tijdens mannenprogramma's (ja ik vind mannenprogramma's eigenlijk bestwel leuk, Topgear en zo'n beetje alles National Geographic en Discovery). 

Worden mannen dalijk net zo bekeken als vrouwen? Gaan mannen straks net als vrouwen ook onderling tegen elkaar opboksen wie er het leukst uitziet? Wie het meeste rimpels heeft of de meest gladde borst? 
Want steeds meer mannen scheren hun haar (op alle plaatsen..), gebruiken gezichtscrèmes en in extreme gevallen ook make-up! Al die ijdelheid vind ik persoonlijk niet zo heel aantrekkelijk, het mannelijke gaat er dan juist een beetje af!  

Neem Christiano Ronaldo, die het presteerde om in één wedstrijd met twee verschillende kapsels te spelen, reclame maakt voor onderbroekenmerk Armani met veel te veel olie op zijn lichaam en nog meer van die ijdele trekjes heeft, ik vind het niks! Wat vinden jullie? 

                                  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten